Vi har en lang række traditioner, som understøtter den gode dannelse, der er så vigtig for hele forløbet fra skovbørnehave til 9. klasse. Herunder er der et overblik:

Morgensang er hverdagens samlingspunkt for alle elever og voksne. Vi synger en sang, men der kan også være optræden, vejrudsigt, en lille historie eller andre hyggelige indslag.

Tre særlige dage for alle skoleelever - 1. skoledag, sidste dag før jul og sidste skoledag før sommerferien.

Første skoledag for børnehaveklassen er en stor og spændende dag for børn og forældre. Ca. halvdelen af børnene kommer fra vores skovbørnehave.

Sommerfest for alle forældre og børn, hvor vi fejrer skolens åbningsdag - d. 3. juni 1976.

Sidste skoledag for 9. kl. afvikles med vandkamp og show. Altsammen i en ånd, hvor alle har en god dag.

Translokationsfest for 9. klasse med forældre. Vi spiser, synger, holder taler og over-rækker beviser.

Julekomsammen for alle forældre og børn den 1. lørdag i december, hvor vi julehygger på alle mulige måder.

Julebanko, hvor alle elever er med - de store hjælper de små med tallene.

Fastelavn er et hit for både store og små.

Klasserne har egne traditioner, som udleves på sidste skoledag, ved klassemøder, ved fester osv.

Sfo'en holder flere temauger hvert år og afslutningsfest for 3. kl.

Skovbørnehaven holder lysfest og flere forældrearrangementer.